19 juni 2010

Jag lovade ju egentligen en fortsättning av mina studentdagar idag, men dessvärre kommer ni inte få chansen att höra mer förrän imorgon.

Anledningen till detta har att göra med det kungliga bröllopet jag kollat på sedan klockan var halv två idag. Det har varit magiskt och har nästan fått mig ändra uppfattning om hur jag vill att mitt eget bröllop skall vara.
Kyrkan var fantastiskt vacker, Victorias klänning var vacker, Carl-Philip var lika snygg som vanligt, Madeleine likaså. Konungen och Drottningen var urtjusiga, och resten var otroligt uppklädda och väldigt vackra! (speciellt Mette Marit som är en av de snyggaste kvinnorna jag sett)

Nu är det dags att få i mig någon mat så man orkar sitta uppe hela kvällen fram tills bröllopsvalsen.


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar