1 juli 2010

Nu har jag tagit mig orken till att skriva ett inlägg igen, och vad skall jag skriva om? INGEN aning.

I alla fall, himlen börjar klarna upp så funderar på att gå ut och sola en stund. Är väl inte direkt brun ännu samtidigt som den färgen jag har nu hade jag i slutet av förra sommaren. sjukt det där...

Imorgon blir det dessutom tredje utgången på mindre än en vecka. Egentligen var det bara planerat att bli jag och Elin men nu är vi väl kanske upp emot 7-8st som skall göra stan osäker. hihi
Den här veckan som gått har i alla fall varit trevlig, träffat underbara människor, och haft det allmänt bra. Idag skall jag dessutom kanske söka ett jobb. Om jag nu hittar mitt usb :(

Som ni märker så har jag inte speciellt roliga saker att skriva om. Funderar på att kanske lägga ut mer bilder så den blir lite roligare den här bloggen. Nackdelen med det är bara att jag är så jäkla kass på att ta bilder. :(


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar