16 augusti 2010

Bestämt mig nu för att jag tar rummet hos pappas kusin. 2500kr i månaden är nästan ingenting och jag kan få pengar över att ha roligt för också, ev. spara undan. (tänker ta lån på 75% ev 100%)

Jaja, bestämt i allafall att jag tänker bo där tills jag kan hitta en studentlägenhet eller liknande. Något ställe jag kan bo själv på liksom. Blir nog sjukt bra till slut. När jag vet datum för att flytta in skall jag säga det till pappa också och sen bär det väl av mot huvudstaden!
Eftersom det är 2 veckor kvar till skolan börjar igen så måste jag hinna boka träff med alla jag vill säga hejdå till även om de inte är speciellt många. Helst av allt vill jag bara ha mina sista gotländska dagar till att umgås med Olle 24/7.


Skall börja städa lite smått nu, eventuellt cykla till förrådet och göra mig av med en hel del skräp. Om nu mitt huvud orkar följa med. Haft en hel del huvudvärk nu på morgonen nämligen.

Oh well, ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar