4 september 2010

Stockholm!

Jag har börjat skolan, jag har flyttat, jag har lärt känna nya människor. Ja, det är väl det som hänt den senaste veckan då jag bott i Stockholm.

Det känns förvånansvärt bra trots det att jag verkligen saknar Olof något så otroligt mycket. Vi ses förhoppningsvis nästa helg, finfint <3
Jag har fått en klok säng nu också. Eller, inte fått utan betalat själv. Men skön verkar den åtminstone. Pappa hade med sig den från G-land igårkväll och tyvärr är han inte här nu. :(
Förhoppningsvis, igen, åker jag iväg senare med Thomas för att köpa ett skrivbord och en låda man har under sängen eller en byrå.. på Ikea. Efter det kommer jag nog känna mig lite mer hemma i rummet. ^^

Nu vet jag inte alls vad mer jag skall skriva så jag fortsätter städa i ordning mitt rum efter all uppackning jag var tvungen att göra nu när pappa varit över med mina sista grejer.


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar