7 september 2010

Ja, nu känns det verkligen som det är ett rum jag bor i. Var på IKEA och inhandlade det där förbaskade skrivbordet som var slut sist, och även en byrå att förvara grejer i. Eftersom jag och Thomas åkte härifrån runt halv fem så tog det ett tag innan vi var hemma igen. Och ÄNNU längre tid innan det där jävla skrivbordet skulle bli ihopskruvat. Hårt arbete var det. Och jag som trodde det skulle vara lättare än byrån...
Jag hade väldigt fel kan jag ju säga!

Däremot tror jag att jag hade på känn precis hur stort allt skulle vara. För där jag hade tänkt att det skulle vara passade det PRECIS in med kanske en cm till godo. Snacka om tur! Annars hade jag nog kastat ut allt genom fönstret efter allt hårt jobb vi hade med att skruva ihop skiten. :)

Dessutom är det inte många dagar kvar innan jag beger mig neråt ön för att träffa Olof. Min älskade pojke <3 Känns jävligt bra må jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar