28 december 2010

Julafton, juldagen och annandagen kunde aldrig varit bättre! Ni som har varit där jag har varit, och alla ni andra som gjorde dessa dagar och kvällar till dom bästa, ger jag många kramar till.
Är faktiskt lite roligt att gå ut på Gotland ändå. Träffade alla mina nära och kära vänner som jag saknar så mycket hela tiden i Stockholm, och självklart Lindas gamla barndomsvänner som jag också känt väldigt väl.
Jag är supernöjd.

Ikväll skall syster bjuda hela familjen på middag. Isola bella är restaurangen och det blir första gången jag äter middag där. Får se om man vågar beställa in vin till maten när pappa och gunilla sitter bredvid? hmmmm
Imorgon åker jag dock till Fårö för att ta det lugnt, byta julklappar med pojkvännen, träffa hans familj osv. Blir underbart!


Oh well, skall springa och ta på mig ett par strumpor och tofflor på mina frusna fötter, peppa inför ikväll och längta tills imorgon.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar