28 december 2009

Det är verkligen underbart att gyma och hålla i gång men vissa dagar, som idag, så orkar man inte mer än tre reps per muskelgrupp.
Egentligen är jag inte den som är extremt insatt i träningen, och har heller inte planerat att bli det. Tycker bara att det är skönt att göra någonting, får ju det gratis dessutom. Så inte ska man klaga inte. :)

I övrigt har dagen varit bra antar jag, lite småseg men bra. Olles brorsa åker hem till stockholm imorgon och då blir vi en person mindre i fåröhuset.
Blir nog lite dystert då, han är en trevlig människa, håller igång de flesta. Tror nog folk har lätt att tycka om honom.
Fast jag kan ju inte säga att han är trevligare än Olle. Min Olof!
Ja, för han är helt ärligt den bästa människan jag mött. Tror jag anade det redan förstå gången jag träffade honom. Vissa ger ett bra första intryck, men hans var over the top.

Yes yes, visste att jag har det bra här, men hade varit skönt att få ta med sig olle in till stan och få komma hem till lägenheten igen. Kommer kännas så jäkla konstigt att flytta ut från den i sommar. Alltid allt på samma gång, studenten, pappas födelsedag, flytt, sommarjobb, livet som ej skolungdom. Känns så jäkla konstigt.

Men jag antar att det kommer lösa sig, och att allt kommer bli bra. Ska inte oroa mig över någonting. :)


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar