25 december 2009

Ojojoj, två inlägg på en och samma dag.

Nu sitter jag helt ensam i pappas hus. Funderar över om jag skall gå hemåt eller sitta kvar här.
Det blåser ute, det är kallt ute, det är halt ute.
Det blåser inte inne, det är varmt inne, det är inte halt inne.
Vad väljer man? hmm...


Alla dessa juldagar utan Olle har varit tomma trots alla människor runt omkring mig. Allt jag tänkt på är hur han har det, vad han gör, och att jag längtar till imorgon.
Eller, inte hela tiden. Några minuters tänkande hit och dit har gått till att fundera över högskola/universitet/folkhögskola. Jag vet verkligen inte vad jag vill denna sommar efter studenten. Har inte den blekaste aning om jag skall vara ärlig.


Hihi, jag blev genast lite mer uppiggad. Älskling ringde. Och jag kanske kanske kanske åker till fårö ikväll, istället för att han skall till stan imorgon. Annars åker jag dit imorgon eftermiddag. Mjaaaaauuu!
Fan vad jag saknar den pojken. Som jag sagt hela julhelgen så har halva min själ varit på fårö hela tiden, bara skalet är kvar i visby.
Så är det när man är kär. Hihi


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar