28 januari 2010

Det är mycket som cirkulerar runt i hjärncentrat just nu, allt möjligt dessutom.

Försov mig idag, vilket inte är likt mig. Det var nödvändigt för att min kropp skulle kunna fungera klokt de kommande dagarna, inte fått mycket sömn på senaste inte.
Avskyr mina drömmar och avskyr att jag vaknar så ofta på nätterna.
Det är ju knappast det trevligaste man kan vara med om.

I alla fall så var föreläsningarna på guteskolan väldigt intressanta. Första snubben pratade bara om sånt vi redan har pratat om på lektionerna, medans tanten (som förövrigt såg riktigt läskig ut) gav mig en del tankeställare. Brabra.

Nu skall jag rycka mig i kragen och försöka skriva en fördjupningsuppsats i historia som skulle varit klar för länge sen. Sen försöka skriva klart engelskauppsatsen om Australien som även den skulle varit klar för faktiskt exakt ett år sen. Fy på mig :(
Att plugga utanför skolan har aldrig någonsin varit min starka sida. Påbörjar men slutför aldrig. Om ämnet inte är jätteintressant och jag har enorm tidspress på mig. ehe


Nu ska jag försöka plugga som sagt,

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar