30 januari 2010

Oj


Bläddrade igenom allt och ingenting på min dator eftersom jag varit vaken sedan klockan åtta. Hittade den här bilden från när jag bodde på Terra Nova. I den underbara lägenheten jag och min bror hade ensamma sista månaden. Owow.
Många minnen därifrån indeed. Hela mitt liv började där. Jag växte som person, jag lärde mig handskas med rädslor, jag lärde mig hantera känslor. Jag blev.. mer mogen?
Låter kanske som värsta dramaqueen nu, men det var en bra tid trots allt det hemska.

Sen måste jag säga att nu när jag ser den här bilden så ångrar jag grovt att jag klippte av den där fina gråa. Hihi. Shit, måste verkligen försöka sluta ändra om mina kläder hela tiden. Vet att jag alltid ångrar mig i slutändan.
Samma grej gäller med mitt hår. Jag sitter och avundas alla hela dagarna som har långt fint hår och inget snagg på ena sidan, trots att det blir allt vanligare. Jag saknar när jag faktiskt hade jättelångt hår, som var guldblont och fint. Förhoppningsvis kommer det vara på god väg i höst, ska göra mitt bästa nu att få tillbaka färgen. Mjaaaauuu.

Herregud vad jag har tråkigt, skriver om helt och hållet oväsentliga saker som nog ingen bryr sig ett dugg om. Haha. Patetiskt.
Men så är det. Och jag skall peppa mig inför öl och Effes ikväll. Wowowo


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar