4 januari 2010

Jag börjar med att säga att jag antagligen inte kommer finnas till här dom närmaste dagarna.
Lutar mot att åka till stan imorgon och lämna dator med internet här på Fårö. Men det är inte så farligt, jag hittade worms 2 i Olles skrivbordslåda och har spelat det ganska mycket idag. Det spelet åker med mig till stan.

Sen är det ju det där problemet att ha råd med mat den här månaden, jag är verkligen pank. Funderar på att fråga pappa om lite pengar, men lär få nobben när. Han kommer antagligen bara börja tjata om prioriteringar. Fan också. Egentligen behöver jag minst 500kr. Allt för att jag inte fick några pengar i jul.
Känner mig lite otacksam. Fick ju trots allt handleradkursen, men det räcker ju inte. Jag behöver pengar. Tror inte riktigt att pappa förstod det när jag önskade mig pengar i julklapp.
Han förstod nog inte att jag antagligen inte får någon studentmössa om jag inte får pengar. Helvete, jag avskyr julen.
Jag sitter pank för att jag ville försöka få ihop något i julklappsväg till mina närmaste, men fan att jag skulle glömma att lägga undan 300 på hyran-kontot.
Det känns verkligen inte bra. Speciellt inte med tanke på att Olle betalat mina andra två räkningar på mössan och att jag lovade honom sist att han absolut inte behövde betala nästa.
Har dåligt samvete över det faktiskt. Riktigt dåligt samvete.


Får prata med honom imorgon. Han kommer bli sur. Det vet jag. Känns inte bra, inte bra alls.



Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar