1 januari 2010

Sammanfattning av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det kan jag nästan inte sammanfatta på ett kort sätt. Alldeles för mycket, men det var under en längre utsträckning. Kan dock svara att jag skaffade mig, enligt mig, världens bästa pojkvän
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inga seriösa nyårslöften tror jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Två stycken :) Lina fick en dotter, och Rickard fick en dotter. :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och det är jag glad för. Dom senaste åren har varit tuffa
5. Vilka länder besökte du?
Sverige? Har varit i Karlstad, Stockholm och Nyköping bara, tror jag ^o)
6. Är det något du saknar sen åren tbx som du vill ha år 2010?
I'll go sentimental and say: VÄNNER! Jag vill ha tillbaka dom jag håller av. :(
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1 april, sen finns det dagar jag aldrig kommer glömma
8. Vad var din största framgång 2009?
Mitt lite vuxnare sätt att hantera svåra situationer. Jag har växt som människa.
9. Största misstaget?
Att jag märkte hur folk slutade höra av sig -> jag slutade kontakta -> ingen kontakt med dom
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Året började kasst med flera månaders äcklig slemhosta, sen har jag haft små perioder av förkylningar och annat skumt
11. Bästa köpet?
telefonen i guess, men min andra gick ju sönder :( men jag vet faktiskt inte
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra! Och chips i somras tror jag >_< Antagligen sprit och cigg också om man sammanfattar hela året
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Olof <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Open your eyes, make this go on forever, rocket man.. m.fl.. Sjukt mycket musik
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Början av året var bland de värsta tillfällena, mitten av året var bland de bästa jag varit med om, resterande har jag haft mina ups and downs. Mestadels ups dock :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit social
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Surat
18. Hur tillbringade du julen?
hemma med familjen
19. Blev du kär i år?
Jag blev kär och skaffade mig en bästa vän i samma person
20. Hur många one night stands?
Den här frågan tänker jag inte svara på
21. Favoritprogram på TV?
jag har kollat på sjukt många program. Så blir det när man är lat och slötittar hela tiden
23. Bästa boken du läste i år?
Vet inte. Men Åsa Larsson böckerna ligger nog bra till
24. Största musikaliska upptäckten?
Oj, Elton John? xD Nej, men jag vet inte. Olle har visat mycket ny musik för mig
25. Något du önskade dig och fick?
en pojkvän, en lägenhet och massor med småsaker som man knappt tänker på
26. Något du önskade dig men inte fick?S
Pengar D:
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
var i skolan, kom hem, grillade med lite släkt och vänner, fick fina presenter, drog till david som hade fest för mig, drog på munken, yrade runt på olika krogar, och hela avslutades med tne, och kom hem åtta morgonen därpå, mjaaaauuuu
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att människor runt omkring hade varit ärligare och berättat vad som varit fel istället för att sluta höra av sig
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
neutral
31. Vem fick dig att må bra?
Olle! Det här året hade nog varit kasst och dragit mig under jorden om jag inte hade träffat honom
32.Vilken kändis var du mest sugen på?
ähum, Hyde i that 70's show är rätt cute
33. Vem saknade du?
Sonia, Lizette, Evve, av dom levande.. Mor min av dom bortgångna.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Oj. Jag har träffat många, men har ingen vidare uppfattning om dom. Dom är nog bra hela bunten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar