22 januari 2010

Jag vill inte ha min sidecut längre, jag vill ha normalt hår att kunna göra roliga frisyrer med. Speciellt nu när mitt hår äntligen är låååångt igen (bortsett från snagget då).

Funderar på att dra mig mot kupan för att se om jag hittar lite roliga kläder. Förhoppningsvis en snygg sandfärgad lång gubbkavaj som jag längtat efter väldigt länge nu. Gubbkläder är mysigt :3
Vill ha några snygga byxor också, kanske ett par skor, kanske någon väska. Allt är ju mycket billigare på kupan, så man får passa på :)
Efter det skall jag antagligen hjälpa Maria med hennes engelska-läxa, it's going to be fun. Längesen jag pysslade med engelska, hoppas jag får inspiration till min egna engelskauppgift? I sure hope so. Börjar bli knapert om tid.

Nu skall jag dra på mig ytterkläderna och ta cykeln till kupan!



Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar