24 april 2010

Det har blivit så att jag skriver här allt oftare nu för tiden, en del av det har nog att göra med att jag tar en paus från facebook och maplestory ibland, ehehe.
Just nu kan jag inte ens öppna upp facebooks startsida, alla andra sidor jag provat öppnar webbläsaren upp men inte facebooks. Detta gör mig väldigt ledsen då jag gärna ville se bilderna på min syster och gärna ville se vad de nya händelserna innehåller.
Okej då, jag lyckades faktiskt komma in på facebook 2 gånger, första gången dog det efter första tryckningen, andra gången var texten om att webbläsaren inte kunde öppna sidan uppe och jag gjorde annat, helt plötsligt dyker facebook upp, sen dog även det efter att jag tryckte på en länk.

Detta gör mig inte glad. :(


Jaja, ska i allafall kanske till effes ikväll om jag nu orkar. Kan inte heller kolla vad Jonas skrivit till mig eftersom facebook inte fungerar.
bajs


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar