22 april 2010

Jaha, då blev man ensam hemma hela helgen efter att pojkvännen spontanbestämt sig för att åka till Stockholm och visitera båda bröderna.

Vad jag gör en helg när jag är totalt ensam hemma och ingen vill komma hit är att jag alltid har dörren låst, aldrig går utanför dörren, sitter vid datorn, blir rädd för minsta lilla ljud, känner mig allmänt ensam.

That's to come this weekend. :(

Jaja, man kan inte alltid ha allting på topp. Han måste ju dessutom få träffa sina bröder utan att jag skall stoppa honom. Men jag vill verkligen inte vara ensam hemma, det är det värsta jag vet.

Antingen kan någon få komma och hälsa på mig och så kan vi ha en sån där löjlig kväll med en flaska vin eller något, eller så kan någon gärna få adoptera mig i helgen. Eller ja, varför inte bara ta en fika någonstans?



Jag är öppen för förslag!







Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar