9 april 2010

Jag sitter ensam hemma nu medan Olle är på gymet. Eller, helt ensam är jag inte. Det är jag och min förkylning som sällskapar varandra. Gillar inte det där med att vissa förkylningar bara kommer över en natt utan någon som helst förvarning. Sen förväntar de sig att de skall få stanna kvar, pfff.
Tänkte nog skriva lite om lovet i korthet eftersom det snart är skola igen. Fast jag kom nu på att det inte har hänt någonting i stort sett. Jag och Olle har bara degat hela långa veckan. Hade nästan föredragit skola. ojoj.

Har tagit mig en funderare också över hur dessa bloggtjejer (och killar också för den delen) kan få så många besökare att de tjänar pengar på sina bloggar. Den skillnaden jag ser på deras bloggar, och mindre kända bloggar är.. ingen. Alla skriver på samma sätt, om samma saker. Bara löjligt att tjäna pengar på en sån grej. Visserligen skulle jag aldrig klaga på att håva in cash för att skriva ett inlägg någon gång om dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar