14 april 2010

Det känns otroligt sorgligt när jag tänker på att min klass, just min klass, är en av de sista klasserna att ta studenten från Slite. Efter att vi försvinner så kommer all undervisning flyttas över till Klinte och då även eleverna.
Egentligen känner jag mig lättad över att jag slipper detta själv, samtidigt är det som jag är sorgsen över att jag aldrig kommer kunna åka tillbaka till Slite och kunna hälsa på gamla lärare, gå runt i skolans korridorer endast för att minnas alla stunder på skolan.
Jag kommer aldrig få den chansen.


Nu skall jag nog ut och sola en stund, sen efter det cykla ner till biblioteket för att lämna tillbaka låneboken jag haft sen februari och därefter låna någon bok från Jules Verne. Fortfarande inte bestämt mig för vilken. hm hm, förslag?



Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar