21 april 2010

Norge norge norge. Ja, nu är det inte alls lika säkert att jag kommer dit längre. Trots det faktum att jag kanske har ett jobb på G.
Det som gör att jag antagligen inte kan åka dit är att jag måste ha pengar till ungefär 2 hyror för att kunna klara mig innan lönen skulle komma. Satan också.
Var får man ihop ca 8000 på bara ett väldigt kort litet tag som det är kvar tills det jag planerat att åka till norge? Jag får väl helt enkelt nöja mig med att bara åka och hälsa på syster där eller något. bajs

Det är inte heller säkert att jag pluggar i Karlstad i höst. Faktiskt så ändrade jag mitt första hands-val till en utbildning i Stockholm för att få vara nära pojken. Och ja, jag vet, man skall inte fästa sig vid varandra och flytta till ett ställe för att den andra skall det. Men nu är det mycket mer som ligger bakom detta plötsliga val än det må jag säga.


Jag har också kommit underfund med att jag älskar att kolla på kläder. De senaste dagarna har jag kollat på studentklänningar, studentskor osv osv, trots det att jag faktiskt har båda delarna :3 Det jag saknar nu är en svart halvstor axelremsväska och en röd, vit eller svart bolero. Någon som vet var jag kan hitta detta? Eller om någon helt enkelt har något liknande till salu? Hade varit helt utomordentligt underbart!


Sist av allt kan jag skriva att hade jag haft pengar så hade jag varit snygg och antagligen haft någon form av modeblogg.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar