28 april 2010

Sitter och lyssnar på johnossis nya för första gången.
De gjorde precis som the killers och satsade på en helomvändning i musikstilen. Jag vet faktiskt inte om jag gillar det eller inte, just nu blev jag bara trött av musiken. Fast det har nog att göra med för lite sömn :P

Åkte dessutom till skolan idag för att få hjälp med Marie i matten, vi har bestämt också att jag skall göra mitt sista matte B-prov på måndag som innehåller frågor om andragradsekvationer och funktioner. Får hoppas att jag klarar det den här gången. Men det kändes riktigt bra idag och jag förstod äntligen det jag inte förstått tidigare. :)
Jag var även hemma hos Maria i Othem efter skolan för att vara "modell" i hennes förra balklänningar. (Y) Fick te och kakor, mysmys :)


Nej nu skall jag busa lite med min pojkvän som ligger och myser med huvudet i mitt knä :):)


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar