23 april 2010

Ja nu sitter jag här igen, dock med ett leende på läpparna trots misären över att pojkvännen befinner sig ett par sjömil ifrån.
Jag är även förundrad över hur otroligt tråkigt jag måste ha det som blir lycklig över att jag var smart nog att komma på idén att söka drivrutiner till min touchpad. Och ännu lyckligare var jag över att dom fanns till windows 7 och nu fungerar scrollen på touchpaden alldeles utomordentligt.
Kan det bli bättre?
haha, nej jag ger upp. Måste allvarligt talat skaffa mig en hobby. Då menar jag mer än att glo på tråkiga facebook eller spela maple story. hmhm, idé någon?


I alla fall var jag och fönstershoppade lite strax efter skolan. Jag hittade äntligen det jag letat efter till studenten, en svart väska och en vit axenbandslös bh. Go Jenny! Egentligen hittade jag en jättefin svart spetsbolero också som jag hade velat ha om den inte var för stor. Dom hade ingen i s/m :( Dessutom hade jag nog velat ha den i vitt. Blir alldeles för mycket svart annars.
Tror dessutom jag skall springa ner på stan en stund imorgon för att köpa dom där jättefina blommiga leggingsen som finns på bikbok.
Känns konstigt att jag gillar dom, jag har aldrig varit ett uns intresserad av blommiga kläder tidigare. Well well, people change. Tur är väl det :)

En annan rolig händelse som kommer upp är att jag antagligen skall ta en fika med en före detta lärare som jag saknat väldigt mycket, roligt skall det bli. :)
Mindre roligt dock är att en annan lärare kommer infinna sig på munken ikväll = man kanske stöter på honom på väg ner. Ajaj.


Nu skall jag hitta på något att göra ikväll!

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar