2 februari 2010

Åååååååååh, jag avskyr hunger. Och jag avskyr att kroppen anser att mat är så satans livsviktigt.

Ni får nu inte tro att jag har någon form av ätstörning, jag älskar mat.. som är god.
Just nu är jag väldigt väldigt sugen på pressad potatis, kycklingfilé och olivsås. mmmmrrrr
Det hade även varit gott med kassler, potatismos, ärtor och gräddsås. mmmmrrrrr
Jag ska sluta tänka på mat. Blir bara ännu mer hungrig eftersom jag vet att ingenting av det jag nämnt har jag ätit på år och dagar. Trots det vet jag att det egentligen inte var så länge sedan.

Det är inte alltid det finns en charm med att flytta hemifrån när man påbörjar sista året av gymnasiet och tror man kommer ha råd med allt runtomkring. Jaja, jag har i alla fall en studentmössa, det hurrar vi för! HURRA!

Hihi, började le lite nu eftersom det faktiskt bara är lite mer än fyra månader kvar tills jag sjunger ut skolåren. Visst grämer det mig lite att jag fortfarande inte vet om vad jag skall göra till hösten. Det är dock ingenting jag vill fundera över nu, får ta det i början av april när jag får panikbestämma mig.
Egentligen vill jag plugga matte, engelska, andra språk, företagsekonomi, samhällsvetenskapliga ämnen osv. Kanske skulle valt samhälle/ekonomi istället för media? Nej, ångrar inte mitt gymnasieval för fem öre, hade det inte varit för donner... ja, då vet man aldrig var jag hade varit nu.


Nej, nu började jag sakna pojkvännen igen. Mest för att jag ogillar att vara ensam hemma, men också för att jag är rädd för att vara ensam hemma när grannen ska se om det är några skador på lägenheten. Trots det att vi kunde sagt att det enda problemet är att ena platten bara blir halvvarm och den andra inte alls vill med sig att fungera. burr!


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar