18 februari 2010

Sitter i skolan, är trött och kaffestissig. Sitter och försöker göra klart det som jag inte slutfört vilket betyder uppsats i historia, om kongo, i engelska, och om milenniumprojektet. Dessutom ska jag läsa på om EU och vad dom står för.
Egentligen borde jag inte klaga, för det är väldigt intressanta ämnen. Det är bara det att just nu känner jag ingen ork till att ens vara i skolan. Allt är bara så jobbigt.
Förhoppningsvis blir det lite lättare och lite skönare nästa vecka när jag äntligen får vara tillbaka i mina gamla lokaler och min gamla skola, efter sex lååååååånga veckor här i klinte.
Och sen nästnästa vecka har vi lov, då skall jag bannemig vila ut mig och börja gymma klokt igen, och rent allmänt slutföra allt jag någonsin påbörjat. Antagligen blir det väldigt mycket tid till projektarbetet som tyvärr bara är påbörjat för att jag är lite för lat för att slutföra det också.

Det här kommer nog bli bra. Jag vet att jag kan det egentligen. Så länge jag får G så går jag ut gymnasiet med ett leende på läpparna.



Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar