6 februari 2010

Att låna ut pengar är som att ha personliga banker. Man får oftast tillbaka dom när man som mest behöver dom.

Fast i vissa fall får man vänta. Och helt enkelt ge upp hoppet om att få tillbaka pengarna trots att man inte lånade ut dom utan rent ut sagt blev blåst. Har klätt på mig för utgång, men vet inte om det är accepterat av pojkvännen. Men det gör ingenting, skulle gärna byta om för hans skull. Trots allt bara han jag vill vara snygg för. Och mig själv såklart.

Man måste få unna sig själv något ibland för att må lite bättre, i mitt fall måste jag känna mig snygg och få lite av det som kallas självförtroende för en kväll för att må lite bättre.
That´s just how it is!
(Förresten är det inte ens säkert att jag ska ut)




Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar