2 februari 2010



Jag skulle vandra tusen varv runt jorden om du så bad mig göra det.
Men inte ens det skulle räcka till.
Ingenting skulle räcka till,

ingenting kan bevisa hur mycket jag älskar dig.
__________________________________________

Min pojkvän är underbart, förbaskat, söt i Jimmys mössa. Hihi. Det är så bra att han inte orkar ta sig tid att läsa vad jag skriver om honom, han hade nog blivit aningens generad och knappt kunnat titta på mig.
Jag får sluta vara så söt mot honom helt enkelt. hihi, nej :)

Jag försov mig idag i alla fall, inte bra det. Gick och la mig halv sju igår och kunde ändå inte ta mig upp i morse. Jävla knä säger jag bara. Hade det inte varit för det så hade jag haft det så mycket lättare. :( Och ni som undrar vad jag gjort så säger jag bara att alkohol och snö inte går hand i hand. Mer än så behöver ni inte veta, mer än så behöver jag inte säga. Kom gärna med förutfattade meningar om mig, enda nackdelen är bara att jag inte tar till mig dom.

Istället sitter jag och är hungrig. Vill koka pasta eller något men mina kokplattor fungerar inte av diverse anledningar, så jag får vara hungrig. Usch! Eller så får jag äta mikronudlar vilket är ännu mer usch. :(
Förstår inte hur vi ska klara oss utan kokplattor. Finns ingen mat vi kan laga då i stort sett, och vi lär få köpa nya vilket kostar alldeles för mycket kan jag tro. Jaja, det är sånt som händer. Och det kan hända vem som helst. Nu ska jag äckla i mig mikronudlar och fundera ut hur dagen ska se ut.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar