2 mars 2010

Det är sportlov nu.
Jag bara sitter här vid datorn.
Dricker vinet min brors kompis Per glömde här för ett tag sen.
Olle sitter precis bakom mig och ser på Supernatural. Jag kollar inte med honom för att jag är alldeles för paranoid, vad gäller spöken, för mitt eget bästa.
Så jag nöjer mig med ett kasst rosévin som det står cp på. Ja, det är fint.

Jag och Älskling skall dessutom åka till fårö nu i helgen. Antingen på torsdag eller fredag. Personligen hoppas jag på att det blir torsdag för jag skulle inte tacka nej till att isolera mig några dagar framför en varm sprakande hypnotiserande brasa. Åh, jag älskar eld. Speciellt brasor där man hör knastret, ser små eldbitar flyga runt, se alla skiftande färger i elden. Eld är helt magiskt.
Jag fascineras över den man som kom på elden. He created a destructive masterpiece.

Nu ska jag dricka mer vin och kolla runt på facebook, även om det inte händer något roligt. Ni får dessutom väldigt gärna skänka en slant eller två. hihi


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar