5 mars 2010

Jag vet att jag väldigt sällan skriver, men det är inte alltid man vet vad man skall skriva. Själv brukar jag vandra iväg i tankebanorna innan jag somnar där jag kan formulera vackra meningar i mitt huvud. När jag vaknar är dom varken lika vackra eller lika lätta att komma ihåg.

Jag är i alla fall på Fårö nu med Olle. Alltid lika mysigt att lyssna till ljuden av brasorna. Som jag nog skrivit innan så älskar jag brasor och allt där omkring. Ojoj, hade jag varit en elak människa hade jag nog varit pyroman. Men inte är väl jag elak inte? Nej då ^^

Pratade med Jannike förut också, kändes bra att få höra hennes röst. Nästan glömt bort hur mycket vi alltid har att prata om. Vi har ju inte pratats vid sen oktober någon gång förra året. Inte likt oss. Inte ett dugg. Nu får vi hoppas på en bättre kontakt och inte lika långa uppehåll.
Fast sen vet vi ju hur dålig jag är på att höra av mig.
Det är väl därför inte många hör av sig till mig. hihi. Ibland får man skylla sig själv.

Nu skall jag ta på mig ett par tofflor, kallt på golvet ju. Ska nog slänga in lite ved också. Tror både brasan och spisen håller på och slockna. (och ja, olles föräldrar har en vedspis, helt underbart)



Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar