22 mars 2010

Tog mig precis en snus från Olle. Det är faktiskt jävligt fint, trots det faktum att de flesta avskyr snusande tjejer för de tycker att snus är så vedervärdigt.
Ni har fel, snus är riktigt fint. Finare är cigg. Ändå kan jag inte undgå att sakna det där med rökningen, saknar själva gemenskapen jag hade med min klass för att jag rökte. Trots allt så var det ju då som man hann prata med varandra klokt och verkligen lära känna varandra.
Men jag är inte speciellt miserabel över att jag lyckats sluta röka. Jag har varken råd eller lust egentligen. Förstör bara mig själv, och Olle ogillade att jag rökte.

sen att jag fick en studentklänning och ett par skor för att jag slutade är ju alltid något ;)


Det är inte bara snus ikväll, utan det är en öl hit och dit också. Livets brygd som de flesta ölälskare kallar det. Fast det är bara att erkänna, öl är gott i alla stunder. :)

Sen måste jag ju påstå att Olle och Mats är rätt tråkiga som faktiskt bara sitter och spelar i väntan på att Gustav skall komma hit.
Som vanligt är det så att det är jag och grabbarna. Dock är det nog bara för att jag är tillsammans med Olle och han umgås med vänner inte bara på helger som jag gör. Hmmm.

Jaja, skall väl sätta mig och lägga någon patiens eller så. :) Eller bara snacka med systeryster på msn för hon loggade precis in :)


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar