16 mars 2010

Det går bra nu kompis, det går bra nu!

And it sure does. Har ytterst lite skolarbete jag halkat efter i, jag har äntligen hittat mig ett projektarbete, jag har insett att boktryckarkonstens historia är riktigt intressant, jag har sökt till högskolan (men lär ändra om lite i sökningarna då allt jag sökt från början försvann från datorn), och sist men inte minst så skall jag få dom där älskade skorna som jag vill ha! Imorgon till och med. :D
Visserligen glömde jag ju skriva att min studentklänning snart kommer :)
Så ni kan ju inte klandra mig för att vara olycklig :)

Nu insåg jag förresten, att mer än hälften av det jag skrev hade med skolan att göra. Det lilla som inte hörde till skolan hade med studenten att göra = skolan. Kan dock inte hjälpa det, skolgången har alltid varit en trygghet.
Men nu skall jag iväg till Oslo över sommaren, plugga i höst eller i några år, ha det jävligt bra. Och framförallt så skall jag leva livet!
För en gångs skull har jag faktiskt en plan över hur det skall gå för mig, hur jag skall sluta upp. Antingen kommer jag syssla med förskolelärarutbildning eller något inom konst, eller ekonomi, eller ja, det är lite gott och blandat. Men det känns bra att det är det. Vet dock inte om jag bara skall läsa terminvis = 30hp per gång, eller om jag skall välja ett program. Väljer jag att läsa terminsvis låser jag mig ifs inte på någon speciell ort. Det är också bra. Då skulle det inte göra något om jag bodde från Olle bara i höst och sen flyttar till honom eller så. :)

Det kommer gå bra, det kommer bli bra. Allt kommer lösa sig :)
Förstår inte hur jag kunnat vara så stressad ^^

Skall simma iväg i mina tankar med mina (imorgon) nya skor. hihi
Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar