21 mars 2010

Det var riktigt roligt igår måste jag säga. Visst att jag råkade spilla vatten över en mans hand, och jag kom hem halv ett (efter att ha börjat klockan tre). Men det var roligt, och det gick riktigt bra.
Det var dessutom riktigt trevligt att få lära känna hr2:orna från klinte lite bättre. Alltid "sett ner" lite på dom, fast mest för att dom är överallt på skolan när dom är i slite. :P
Dom är asschyssta verkligen, och det var nog tack vare dom som jag hade så roligt. ^^


Dessutom, min pojkvän kommer hem ikväll, det känns riktigt bra. Då slipper jag sitta ensam hemma och ha tråkigt hela tiden :) Sen har jag ju självklart saknat ihjäl mig efter honom.
Inte nog med att jag saknat honom hela helgen så fick jag idag veta att min farmor verkar ha någon form av gallsten och det har gjort att hon fått bukspottkörtelinflammation. Det är så att hon antagligen får genomgå en operation inom tre dagar.

Så veckan som kommer skall jag få ta hand om min lillebror i några dagar medan pappa och gunilla är i åre osv. när egentligen farmor skulle kommit ner och gjort det jobbet. Jag tycker synd om henne, och jag har ingenting emot att ta hand om min lillebror. ^^


Well well, skall nog försöka plugga lite nu.


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar