23 mars 2010

Sitter i huset som jag faktiskt bott i själv i ungefär ett halvår. Har till och med bott längre tillsammans med Olle i lägenheten vi har nu.
Pappa är som jag sagt tidigare bortrest, Gunilla likaså. De skall först på kurs/mässa och därefter vidare till Åre, därför är jag i huset och lagar mat och har mig till min lillebror i några dagar.

Olle är här ikväll och kollar på det där programmet om kända svenska idrottare. Någon semifinalgrej som verkar hur jobbig som helst. Jag är glad att jag inte är en gammal avdankad idrottare för jag hade nog själv aldrig någonsin orkat göra det dom gör. Men sen är jag inte speciellt vältränad heller, och någon bra kondition har jag verkligen inte.

När han kollat färdigt tror jag att jag skall gå till maxi och självklart försöka tvinga med honom. Tror nog jag lyckas ;)
Ja just det! Jag skrev klart uppsatsen i svenska b-arbetet idag, känns riktigt skönt, vi hade till nästa tisdag på oss. Dessutom känns det sjukt bra att jag äntligen verkar ta mina skoluppgifter lite mer seriöst än jag gjort tidigare. Är nog för att om jag inte lyckas med dom nu lär jag aldrig någonsin kunna plugga upp det igen eftersom jag tar studenten i år.
oj shit, det är fan bara 2 1/2 månad kvar. herregud.

Nej, blev lite för chockad nu så måste sluta skriva ^^


Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar