25 mars 2010

Usch, jag är riktigt trött nu. Klockan är tjugo i nio, har ingen skola men är vaken ändå?
Ja, så är det när man måste gå upp klockan sju för att se till så att lillebror kommer upp.'

Dessutom har jag dragit på mig någon konstig förkylning igen. Känns som om jag nyser 1 gång var 3:e minut eller så. Och dessutom igen så har jag ett sår i käften som gör att jag knappt kan äta någonting. Gör så jäkla ont.
Hade aldrig kunnat tro att sår i munnen hade kunnat ge den smärtan som mitt gör. Antar att jag lärde mig någonting där. ehe


Skulle ha åkt till fårö nu ikväll, men dessvärre så skall pojkvännen till skolan och vara där hela dagen, så jag måste vänta på honom. Vill inte riktigt åka till hans föräldrar utan att han följer med. ehe


Btw, jag har äntligen färgat över mitt "gröna" hår som alla sa att det var. hihihi



Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar